eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekuchnia indukcyjna 1 fazowa vs kuchenka na butle propan-butanRe: kuchnia indukcyjna 1 fazowa vs kuchenka na butle propan-butan
  • Data: 2012-10-03 08:17:25
    Temat: Re: kuchnia indukcyjna 1 fazowa vs kuchenka na butle propan-butan
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:k4esje$bct$1@node1.news.atman.pl...

    > a przecież na pisałem po co.
    > żeby mieć dwie kuchnie (taka potrzeba)

    No dobra zrozumiałem kuchnie w sensie kuchenek a ty masz potrzebę dwóch
    pomieszczeń kuchennych. OK.

    > i przy okazji zdywersyfikować źródła zasilania
    Ale po co? Żeby opłacać niepotrzebnie dwa abonamenty i koszty stałe?

    > to można by już nazwać "kombinacjami"

    Nie. To był przykład łatwy do zrealizowania u wielu osób u których gaz w
    domu jest do ogrzewania a kuchenki mają indukcyjne aby w razie problemów z
    prądem szybko podłączyć sobie małą przenośną kuchenkę gazową bez użycia
    klucza, uszczelniaczy, i prób szczelności.

    > opłacać przyłącze gazowe i trzymać rury gazowe w mieszkaniu tylko na
    > potrzeby rozwiązania awaryjnego?

    Wcale nie o tym. Jak wyżej, tylko w sytuacji gdy ktoś ma do kotła CO a w
    kuchni indukcję.

    > imho - za dużo komplikacji i potencjalnych miejsc, gdzie może coś
    > zawieść...
    > ale może dla kogoś innego to akurat byłoby satysfakcjonujące rozwiązanie?
    > kto wie...

    A co może zawieść w kuchence turystycznej?
    Pozostaje jeszcze restauracja i po problemie.

    Marek