  • Data: 2009-03-12 14:33:27
    Temat: Re: kupno mieszkania
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości
    news:gpb175$oot$1@inews.gazeta.pl...

    > No popatrz, a ja chcę go kupić za 1 zł, czyli nie jest warty 20zł jak
    > piszesz tylko 1zł :)

    Idealny przykład z mojego biurka:
    Wniosek o kredyt. Wnioskodawca we wniosku napisał ze nieruchomość którą
    proponuje na zabezpieczenie jest warta 1 800 000zł. Poprosilismy o operat.
    Wg rzeczoznawcy nieruchomość warta jest 1 542 000. Moim zdaniem operat
    robiony "pod klienta" ale to inna bajka bo aktualnie jak bysmy wystawili ta
    nieruchomość na licytację to dostalibysmy max 1 200 000 i to pewnie na
    drugiej licytacji.
    Ile wiec Twoim zdaniem jest warta dla mojej firmy ta nieruchomość: 1 800
    000, czy 1 542 000zł czy tyle ile otrzymalibyśmy za nia na ew. licytacji
    gdyby klient pzaprzestał spłaty kredytu.

    Krzysiek