  • Data: 2009-03-12 14:37:57
    Temat: Re: kupno mieszkania
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Idealny przykład z mojego biurka:
    > Wniosek o kredyt. Wnioskodawca we wniosku napisał ze nieruchomość którą
    > proponuje na zabezpieczenie jest warta 1 800 000zł. Poprosilismy o operat.
    > Wg rzeczoznawcy nieruchomość warta jest 1 542 000. Moim zdaniem operat
    > robiony "pod klienta" ale to inna bajka bo aktualnie jak bysmy wystawili
    > ta nieruchomość na licytację to dostalibysmy max 1 200 000 i to pewnie na
    > drugiej licytacji.
    > Ile wiec Twoim zdaniem jest warta dla mojej firmy ta nieruchomość: 1
    > 800 000, czy 1 542 000zł czy tyle ile otrzymalibyśmy za nia na ew.
> [...]

    Chłopie, czy ty jesteś w stanie rozróżnić pojęcia wartości, ceny i egzekucji
    czy też licytacji? Znasz przepisy dotyczące egzekucji komorniczej? Wiesz jak
    jest przygotowywana cena wywoławcza i jakie są dalsze skutki nie sprzedania
    na pierwszej licytacji? Byłes kiedykolwiek na licytacji? Co ma licytacja
    wspólnego z wolnym rynkiem?