  • Data: 2010-10-18 10:56:32
    Temat: Re: laczówki - jakie ?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Paź, 12:37, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > Wg mnie oba rozwiązania są jednorazowe czyli do d.. bo jak przyjdzie wyjąć
    > płytkę to z takim kłębem kabli kłopot.

    Jaka plytke ?? :)

    > Sam mam ten sam problem bo mam okablowany dom i zastanawiam sie jak to
    > połączyć
    > i sądzę że najlepsze będzie najprostsze czyji na kabble RJ45 a na płytkę
    > gniazdko.
    > Co prawda nie jest ono zbyt pewne bo zdarzają się niekontakty ale łatwo
    > rozłączalne
    > w razie czego, co prawda więcej miejsca zajmuje, ale zbyt gęste upakowanie
    > też nie jest
    > dobre bo ciężko później operować tam czymkolwiek.

    Ja mam problem z tym, ze PLC siedzi mi w skrzynce rozdzielczej na
    dolnej szynie, zajmuje prawie cala szerokosc (razem z modulami), a
    schodzi mi sie tam jakies 20-30 kabli UTP i wszystkie je trzeba do
    PLCka jakos podpiac. Do glownego modulu jeszcze jakos by sie dalo, bo
    ma zlacza zwykle skrecane na sruby. Ale moduly wejsc i wyjsc maja juz
    wpinana zlaczke zakonczona ~30-toma 2-3 metrowymi przewodami i tu juz
    jest problem :) Pewnie, ze moglbym to polaczyc nawet zwyklymi zelowymi
    szybkozlaczkami typu UY-2 ale burdel jaki bedzie panowal w skrzynce po
    nalozeniu 200 szt. takich szybkozlaczek bedzie nie do opisania, a
    kable bede chyba musial butem uciskac zeby sie zmiescily w
    skrzynce :-) Dlatego mysle o Krone-boxie. Tam ladnie ulozone i
    pospinane wszystkie skretki, parami, a z nich jakims wieloparowym
    kablem spowrotem do PLCka. Bedzie mozna ladnie kazdy kabelek opisac i
    w przyszlosci nie bedzie problemu z ew. rozbudowa, przebudowa, czy
    ogolnie polapaniem sie co jest co. Szczegolnie, ze te krone-boxy sa
    dosc tanie, a porzadeczek po ich zastosowaniu powinien byc fajny :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.