  • Data: 2010-01-13 14:40:53
    Temat: Re: łazienka - kabina prysznicowa
    Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr pisze:

    > Kiedyś miałem głęboką wannę. Teraz mam bardzo płytki (2 cm) brodzik w
    > poziomie podłogi. Zasłonka jest parę centymetrów dłuższa, tak że jej
    > obciążony brzeg leży w brodziku

    Czyli nigdy tak naprawdę nie wysycha albo jest to trudne. Dziekuje, nie
    chce hodowli grzyba w lazience.

    - słowo, ani kropla nie wylewa się
    > poza brodzik. Przy zwykłych, głębszych brodzikach wystarczy, jeśli
    > brzeg zasłonki sięga trochę poza brzeg brodzika. Nie ma szans, żeby
    > coś się wylało czy wychlapało, bo niby jak?

    Bo zaslonka nie jest sztywna, poruszy sie i z boku wyleci?

    > O dziwo, nie chlapie się
    > też bokami, czyli tam, gdzie zasłonka dochodzi do ściany. Wystarczy,
    > że zasłonka jest na tyle szeroka, żeby z każdej strony była dodatkowa
    > fałdka - i jest szczelniejsze niż kabina.

    A w każdej takiej fałdce gromadzi się woda, jak to suszysz?

    Chyba naprawdę nie miałeś okazji korzystać z dobrej kabiny.

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl/