  • Data: 2010-01-13 19:39:04
    Temat: Re: łazienka - kabina prysznicowa
    Od: Piotr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sty, 17:39, Theli <p...@w...pl> wrote:

    > Tu nawet nie chodzi o wzór na zasłonce, to tak, jakbyś przekonywał, że
    > linoleum jest lepsze na podłogi niż drewno. Owszem, czasami komuś
    > bardziej pasuje, ale generalnie jest to coś gorszego.

    Ja nikogo do niczego nie przekonuję, po prostu dzielę się moimi
    doświadczeniami. Ale jeśli już, to raczej przekonuję do tego, że warto
    czasem skorzystać z drewna, mimo że mamy przecież tak nowoczesny i
    wspaniały materiał jak linoleum. Bo najpierw były zasłonki, a potem
    kabiny, podobnie jak najpierw drewno, a potem linoleum. I były czasy,
    że ludzie woleli mieć linoleum na podłodze, bo drewno kojarzyło im się
    źle.
    Piotr