    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: lisciasty do tablicy - tenmperatura paneli FV
    Date: Sat, 29 Aug 2020 21:39:03 +0200

    On 29/08/2020 20:18, Irek.N. wrote:
    > Dlatego proponuję zanim kupisz - zrób próby.

    To troche kłopotliwe w przypadku chińczyków. Flira miałem w ręcem dwa
    modele ręcznych kamer. Chińczyka ani jednego. Znaleźć kogoś z kamerą
    mogę, ale czy z tą samą co chce kupić? Nie będzie łatwo. Sklepy wypożyczają?

    Chciałbym używać przede wszystkm do oglądania PCB. Mniej więcej 30%
    napraw, jakie robie sobie hobbystyczne, to zwarte kondensatory w linia
    zasilania - widać je na kamerze od razu, a tak kilkadziesiąt minut
    szukania "czy coś nie parzy", bo to wcale nie jest natychmiats
    wyczuwalne palcem. Tylko że to są pizdryki 0.1mm2. Nie wiem czy nie
    właśnie rozdzielczość może tu byc krytyczna.

    A poza PCB to sobie bym zerknął właśnie czasem na ścianę, panele, czy
    sprawdził gdzie mam rurki od podłogówki (na Flirze widać, choć kiepsko)
    i czy śruby w rozdzielnicy się nie grzeją. I chyba tyle z takich
    normalnych zastosowań.

    Szukam więc taniej kamery. Ba, jak by była tańsza wpinana w telefon to
    jak najbardziej. Liczyłem że chińczycy coś wymyślą i o dziwo wymyślili:
    8x8 pixeli za $40 :D