  • Data: 2010-10-04 18:32:07
    Temat: Re: lodowka do 1200zl jaka?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yoytek wrote:

    > zdecydowalem sie na Bosch KGV36Y32
    > http://bosch-home.pl/KGV36Y32.html

    Mam taką, tylko dwumetrową. Póki co, nie narzekam, w listopadzie skończy
    rok. Przeładowana i często "wietrzona" zbiera wodę w pojemnikach i ma
    beznadziejnie rozwiązane rozmrażanie - wodę trzeba sobie szmatą wybierać,
    nie ma odpływu (co mnie zaskoczyło, Snaige 18 lat temu miała). Cichutka. Z
    wad moge jeszce wymienić gabaryty, ale Twojej to nie dotyczy (dwumetrowa to
    jednak może byc problem przy wstawieniu tam, gdzie trzeba).
    J.