  • Data: 2012-01-16 23:22:02
    Temat: Re: maciejka :)
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 23:23:39 +0100, yapann napisał(a):

    > Czy jak
    > doświetlę kwiat zimą, mam szansę uzyskać kwitnienie? Żarówy zdaje się
    > potrafią podać spektrum światła dość szeroko pokrywający naturalne (?)
    >
    > wychodząc do pracy włączałabym świetlówę-kwarcówę (jakiejś małej mocy) na
    > 8hdzienniie i gotowe? :_)
    > kocham pachnące kwiaty, stąd cała desperacja :)

    Podobno najlepsze są świetlówki T5 - są łątwe do kupienia i do użytku w
    warunkach domowych.
    Ze jednak póki co nie mam jak ich zamontować, to moje fiołki afrykańskie
    swietnie dają sobie radę pod zwykłą żarówą, dosyć nisko nad nimi
    umieszczoną. No ale ważna jest też temperatura i podłoże.

    No, poczytaj sobie :-)
    http://www.lampiarnia.info/doswietlanie_upraw_szklar
    niowych.pdf

    --