    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Tue, 2 Oct 2012 07:58:48 -0700 (PDT)
    <6hbhabs7tq06$.1wcjpyay2wdu6.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: mała zmywarka
    From: Kris <k...@g...com>
    Cc: i...@g...pl

    W dniu wtorek, 2 października 2012 16:06:03 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
    > A co jesli NA piekarniku jest płyta do gotowania? - gotować stojąc na
    >
    > drabinie? Albo zmieniać kuchenkę z powodu kupna zmywarki? Iiitam :-)
    Jeśli ktoś ma piekarnik n"na ziemi" to jego problem i niewygoda. Piekarnik
    najwygodniejszy jest jak stoi na wysokosci blatu.
    A płyte do gotowania można w dowolnym innym miejscu jesli jest taka możliwość. Płyty
    do gotowania do zabudowy nie zajmuja duzo miejsca i pod nimi szafka się spokojnie
    mieści lub butla gazowa jesli płyta na gaz a gaz butlowy
    Co do tematu odnośnie zmmywarki- polecam dokładnie przyjrzec sie meblom byc może jest
    mozliwość kosztem likwidacji jednej szafki zabudować zwykła/niekompaktową zmywarke.
    U nas rodzina 2+1 i mysleliśmy o zmywarce 45cm- jednak zrezygnowałem z jednej szafki
    wbudowałem tam zmywarke 60cm, zmieniłem równiez przy okazji zlewozmywak z
    dwukomorowego na jednokomorowy(gdy jest zmywarka dwukomorowy jest zbyteczny,
    jednokomorowy starczy a i blatu więcej)
    I widze że zmywarka 60cm to optymalne rozwiązanie- w 45cm pomimo niedużej rodziny
    byłby kłopot zmiescic wszystko z całego dnia.
    W kolejnym domu planuje miejsce w kuchni na dwie zmywarki- z pierwszej będzie sie na
    bieżaco wyjmować umyte naczynia itp do drugiej będzie sie wkładało brudne naczynia z
    całego dnia. Taki pomysł padł kiedys na grupie budowanie, początku mnie smieszył ale
    po przemyśleniu stwierdzam że wart rozwazenia. Uzytkowo koszt bez zmian funkcjonalnie
    duża wygoda.