  • Data: 2012-10-02 17:24:06
    Temat: Re: mała zmywarka
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Oct 2012 07:58:48 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Jeśli ktoś ma piekarnik n"na ziemi" to jego problem i niewygoda. Piekarnik
    najwygodniejszy jest jak stoi na wysokosci blatu.
    > A płyte do gotowania można w dowolnym innym miejscu jesli jest taka możliwość.
    Płyty do gotowania do zabudowy nie zajmuja duzo miejsca i pod nimi szafka się
    spokojnie mieści lub butla gazowa jesli płyta na gaz a gaz butlowy
    > Co do tematu odnośnie zmmywarki- polecam dokładnie przyjrzec sie meblom byc może
    jest mozliwość kosztem likwidacji jednej szafki zabudować zwykła/niekompaktową
    zmywarke. U nas rodzina 2+1 i mysleliśmy o zmywarce 45cm- jednak zrezygnowałem z
    jednej szafki wbudowałem tam zmywarke 60cm, zmieniłem równiez przy okazji zlewozmywak
    z dwukomorowego na jednokomorowy(gdy jest zmywarka dwukomorowy jest zbyteczny,
    jednokomorowy starczy a i blatu więcej)

    Wszystko pieknie, ale nie przeczytaleś dokładnie: mówimy tu o naprawdę
    MAŁEJ i zastawionej mablami kuchni, w dodatku o prezencie. Chyba nie
    przypuszczasz, że dając prezent w postaci zmywarki ofiarodawca ma na mysli
    całkowitą reorganizację (a więc koszty) kuchni obdarowanego. To byłoby
    dosyć niefrasobliwe i raczej świadczyłoby o braku wyczucia.

    > I widze że zmywarka 60cm to optymalne rozwiązanie- w 45cm pomimo niedużej rodziny
    byłby kłopot zmiescic wszystko z całego dnia.

    Też mam dużą, na 13 kompletów i to sobie chwalę, ale ja od zawsze
    planowałam, ze będę miała zmywarkę. I mam, od 17 lat.

    > W kolejnym domu planuje miejsce w kuchni na dwie zmywarki- z pierwszej będzie sie
    na bieżaco wyjmować umyte naczynia itp do drugiej będzie sie wkładało brudne naczynia
    z całego dnia. Taki pomysł padł kiedys na grupie budowanie, początku mnie smieszył
    ale po przemyśleniu stwierdzam że wart rozwazenia. Uzytkowo koszt bez zmian
    funkcjonalnie duża wygoda.

    To akurat bez sensu wg mnie. Zmywarkę nastawiam na noc, rano opróżniam. I
    jest gotowa do zapełnienia w dzień.

    (by XL)