  • Data: 2014-06-02 13:09:17
    Temat: Re: mały agregat prądotwórczy - jaki?
    Od: "Netopeerek" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1f95aa11-5720-4886-ad77-d647f1c0dd47@googlegrou
    ps.com...

    >W ruskich telewizorach zapalała się płytka nie mająca nic wspólnego z
    >transformatorem.

    Gdyby wnętrze telewizora się nie przegrzewało między innymi z powodu
    transformatora wątpliwej sprawności to by się ta twoja płytka nie zapalała.
    A po drugie z tego co pamiętam nie płytka lecz coś innego się zapalało :-)

    >Jak nie potrafisz spawać to każdą spawarką będziesz smarkał. Ja potrafię...
    Mam uprawnienia spawalnicze. To że coś usmarkasz swoją zabawką nie świadczy
    że spawarka nadaje się do ambitnych zastosowań.

    >Transformatory i prądnice projektują inżynierowie a nie gimbaza z niusów.

    Spawarkę z alumioniowym uzwojeniem zaprojektował księgowy dla gimbusów z
    niusów którzy chcąc taniej "spawarki" szukają jej w biednejbronce albo
    ciastoramie czy innym didlu.