  • Data: 2012-03-16 21:45:33
    Temat: Re: mały remoncik
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 16 marca 2012, 22:27:20 UTC+1 użytkownik zapinio napisał:
    > Kwestia smaku...
    > Mój teść (ś.p.) zawsze twierdził, że laminat jest lepszy od politury, bo
    > papierosa mozna zgasić i nie będzie śladu.
    > Kwestia smaku...
    >
    > [Niektórzy (wiekszość ?) jeżdżą do Egiptu albo do Hiszpanii do betonowego
    > hotelu
    > Kwestia smaku...]

    Walnij jeszcze kielicha to nam tu walniesz ode do deski barlineckiej :)

    Co mi po smaku jak ludziom po pol roku taka podloga w miejscach gdzie np. stoi stol,
    czy krzesla zwyczajnie sie RYSUJE. I to tak rysuje ze wyglada jak uzywana od 10 lat.
    Tak, wiem - podobno to nadaje szlachetnosci :D Ladna sciema wymyslona przez
    uzytkownikow zeby nie popasc w depresje ze prawie nowa podloga wyglada tak zalosnie
    :)
    pozdr.

    --
    Adam