  • Data: 2011-09-03 20:43:55
    Temat: Re: "marketowe" pilarki spalinowe
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 2 Sep 2011 11:04:02 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

> [...]
    e.net...

    > Dokladnie, tani chinczyk bedzie zawsze tanim szmelcem. Jednorazowe
    > silniki, zero czesci zamiennych, problemy z rozruchem, mala moc etc.
    > Co z tego ze jest dwa lata gwarancji jak pile sie kupuje na
    > dwadziescia :)

    Uzywalem MacAllistera ("rodzinnego"), ktory niestety wlasnie wyzional
    ducha. Sluzyl dzielnie przez jakies 4-5 lat, tnac po kilka-kilkanascie
    kubikow rocznie. W miedzyczasie zaliczyl jedna wymiane cylindra z tlokiem,
    jedna wymiane swiecy i jedno czyszczenie gaznika. MIal 2,4 KM i 40 cm
    prowadnice, a kosztowal 1/4 tego, co Stihl. Ani razu po zalaniu nie
    musialem wykrecac swiecy :)
    Oczywiscie bylo widac, slychac i czuc, ze to tani chinol, ale swoje zadanie
    spelnial bez wiekszych problemow. Niestety nie mozna juz kupic tego modelu,
    bo bym go sobie sprawil.

    Ja po prostu nie potrzebuje pily na lata ciezkiej pracy. Jesli przyjdzie mi
    ciac wiecej niz pare kubikow rocznie, kupie sobie porzadna pile
    elektryczna, bo nie cierpie halasu.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał