  • Data: 2010-02-23 20:45:29
    Temat: Re: membrana dachowa - przemyslenia
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lut, 13:54, "Darek" <d...@o...pl> wrote:
    > no sprawdzilem i w wycenie ktora otrzymalem mam
    > 10 rolek tasmy , kazda po 30m. Czyli w sumie 300m
    > tasmy, to zdaje sie ze do kominow i okien nie bedzie :-).

    Aha, czyli rzeczywiscie to pewnie tasma do sklejania membran.. Jaki
    masz spadek dachu? Bodaj powyzej 22st wystarczy zaklad 10-15cm,
    dopiero ponizej trzeba kleic. Ja nie kleilem - uwazam ze to przesada.
    Ale zaraz KIKI wyskoczy, ze trzeba skleic wszystko bo wiatr bedzie
    fujal ;-) U mnie jakos nie fuja (a moglby bo by szybciej wilgoc
    odbieral ;)

    Nastepny dom bedzie mial na pewno betonowe skosy + ocieplenie
    styropianem od zewnatrz :-) Mysle, ze moj ciesla dalby sobie z tym
    rade.. Ile problemow mniej.. Fiu fiu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.