  • Data: 2017-12-17 00:18:47
    Temat: Re: mieszkania nie trzeba posiadać na własność
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    482,70 z woda (ryczalt moge sobie elektrownie napedzana woda z kranu zrobic) i
    smieciami. 78m? plus komorka ok 20m?. W pakiecie dwa miejsca parkingowe na zamykanym
    brama na pilota podworku. Ogrzewanie we wlasnym zakresie. W tym sezonie spalilem ze
    150 kilogramow pelletu. Tylko drobna uwaga. To nie jest wynajem okazjonalny. Taki ze
    ktos po babci mieszkanie wynajmuje. Mnie dotyczy ustawa o najmie w budynkach z
    mieszkaniami do najmu i pelna ochrona prawna przed zglupieniem wlasciciela.
    Maksymalna mozliwa podwyzka czynszu to max 3% wartosci odtworzeniowej rocznie. Jak
    kiedys spadla cena nowo budowanego metra to nie bylo obnizki czynszu ale przez kilka
    lat nie bylo podwyzki do wyrownania jak urosla wartosc odtworzeniowa. Za wszystkie
    uzgodnione z wlascicielem usprawnienia przysluguje mi zwrot poniesionych nakladow.