  • Data: 2018-01-02 15:08:49
    Temat: Re: mieszkania nie trzeba posiadać na własność
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    > W cenie wodki za 20 zyli za pol litra 900% ceny detalicznej to podatki. W drozszych
    wiecej. Wychodzi ze nabywca ryczaltem placi za to ze jej nie wypije tylko przetrzyna
    ja w lodowce kilkadziesiat lat.

    A to juz nie moja wina, ze takie przyklady podajesz. Zamiast wodki wez
    lopaty do sniegu i sie zgodzi. Acz tez nie koniecznie, bo znajda sie
    idioci chcacy wprowadzic podatek drogowy od lopat sniegowych. Pomysl
    jednakowo idiotyczny jak podatek katastralny.

    Podatek katastralny to cirka jebalt od 0,25% do kilku procent wartosci
    rocznie. W wodce podatki sa duzo wieksze niz podatek katastralny. Mogli
    wszedzie zrobic ze podatek od wartosci nieruchomosci placi sie tak jak
    przy wodce tylko raz i wynosi on 100% wartosci nieruchomosci. Dlaczego
    100%. Bo mniej wiecej tyle panstwo w ktorym jest podatek katastralny
    sciagnie od wlasciciela nieruchomosci. Myk jest jeszcze w tym ze po
    sprzedazy nieruchomosci czas piecdziesieciu lat liczy sie dla nabywcy od
    poczatku. Na grupie kazdy moze sobie pogadac bo to wirtualny swiat. Co
    bedziesz mogl zrobic jak w realu wprowadza podatek katastralny? Nie
    zaplacisz wejda na hipoteka. Oszukasz na wartosci zaplaca 10% wiecej niz
    wyliczyles i dadza dwa tygodnie na wyprowadzenie sie. Mozesz sie obrazic
    i wyjechac za granice, ale tam od dawna jest podatek katastralny.

    Nic nie zrobie jak wprowadza. Nie zgadzam sie tylko z tym, ze to dobrze
    i powinno sie stan golenia doglebnego akceptowac. Kazdy z nas przy
    budowie rozliczyl sie z panstwem w momencie zarabiania. A Tobie jak
    widze pomysl wydaje sie sprawiedliwy, bo ci od domow beda mieli gorzej z
    tmy, ze nie napewno. Nawet jesli Ty bedziesz placil wiecej.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.