  • Data: 2010-05-01 21:22:18
    Temat: Re: mieszkanie w Krakowie.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 May 2010 17:33:36 +0200, Picia napisał(a):
    > [ciach]
    > Traktujemy to jako inwestycje. Kredyt póżniej będzie spłacany przez
    > wynajmujących.

    ... o ile znajdą się chętni :) Weź pod uwagę, że może zaistnieć sytuacja
    w której podaż mieszkań na wynajem zwiększy się tak że wynajmujący nie
    pokryją nawet połowy raty kredytu...

    > Większość odpowiedzi dotyczyła kredytu co akurat dla mnie było najmniej
    > interesujące. Może ktoś niedawno przechodził taką droge i mógłby polecić
    > lokalizację/developera.

    Można co najwyżej odradzić ;)
    Po pierwsze natychmiast skreślić mieszkania "w krakowie", które są na takich
    zadupiach że można się popłakać... z reguły jest to południe Krakowa - w
    okolicach obwodnicy autostradowej albo nawet i za nią.
    Po drugie - nigdy nie kupować dziury w ziemi. Jest sporo dobrych miejsc,
    gdzie nie gra się w ruletkę o to czy developer ucieknie z kasą czy nie
    (vide Leopard).
    Po trzecie - nie uprzedzać się do różnych dzielnic. Taka Nowa Huta jest
    demonizowana jakby to były jakieś slumsy Johanessburga - natomiast większość
    osób które tam mieszkają jest z lokalizacji zadowonych: dużo zieleni, o
    której można tylko pomarzyć w wielu dzielnicach, mały ruch samochodowy,
    świetny dojazd do centrum, dobra infrastruktura.

    To tyle z ogólnych uwag.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944