  • Data: 2011-01-28 22:07:21
    Temat: Re: mit odzysku ciepła z wentylacji
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Sty, 22:52, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > To jest teoria.

    Nie, to jest praktyka i fakt. OZC wyliczyl mi 16 tys kWh i na liczniku
    pyklo ok. ~19tys kWh po roku uzytkowania (razem z ogrzewaniem CWU i
    normalnym oswietleniem / kuchenka na prad). Jakbym mial gaz to
    zaplacilbym dokladnie 5280 pln ;-)

    Ja mysle (z obserwacji) ze znakomita wiekszosc placi ok 4k pln / gaz,
    przy domkach 120-140m2. Sporo moich okolicznych sasiadow placilo
    wiecej i dlatego powstawiali piece weglowe. Zeby bylo jeszcze weselej,
    moja ciotka w domu ~200m2 spala ~15t wegla na sezon (!). Dom
    praktycznie wogole nieocieplony ;) Sorry Maniek ale jakby ludzie
    placili po 2000 pln za ogrzewanie gazem swoich domkow to nikt by o
    gazie, drewnie, miale i innych tego typu wynalazkach nawet nie
    pomyslal :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.