  • Data: 2011-01-29 10:07:02
    Temat: Re: mit odzysku ciepła z wentylacji
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:ii0dlb$62f$1@news.onet.pl...

    > Mam w d.... zysk z odzysku ciepła z wentylacji.
    > Kiedyś na pewno będę miał rekuperator z GWC (pewnie wodnym) tylko dlatego
    > że mnie na niego stać, bo zarabiam dobrze harując dzień i noc, i chcę się
    > w zimie przespać w dobrze wentylowanym domu bez skroplonej wody na szybach
    > albo w przeciągu zimnego powietrza.
    >
    > Czy taka odpowiedz jest satysfakcjonująca?

    Dokładnie o to chodzi. Went mech z reku zdaniem niektórych podnosza komfort
    mieszkania. I ok jak się bedziesz czuł lepiej w domu z went mech to pewnie
    że ją zakładaj. Robisz to świadomie i jak sam napisałes jestes świadom
    kosztów tego wszystkiego i je akceptujesz
    I to najwazniejsze. A nasze dyskusje tu(pominac trzeba bełkot papo cośtam)
    mysle służa temu aby osoby które zamierzają inwestować w mechaniczna były
    swiadome jak to wyląda i jakie sa plusy i minusy.

    Krzysiek