    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: młotowiertarka SKIL
    Date: Thu, 05 Feb 2015 22:52:20 +0100

    > Ma ktoś z Was takie SKIL-e i może podzielić się opinią?
    ja mam podobnego skila. kupiłem go dla jednego użycia przy wykuciu
    większego otworu podczas wymiany okna. spisał się całkiem dobrze. potem
    padło mu sprzęgło i zostało wymienione na gwarancji. teraz tym skilem
    skułem tynki w mieszkaniu 55m2 (czyli zajebiście dużo tynków!) i...
    zaczyna coś się psuć. tzn wiertarka tak się przyzwyczaiła do kucia ze
    zapomniała jak się wierci bez udaru. tyle że mój skli ma przełącznik na
    4 funkcje, więc chyba trochę lepsza wersja.

    Reasumując. sam w sobie skill - dobry produkt. Gwarancja - działa nie
    jest to ściema. ale jeśli nastawiasz się na MŁOTO wiertarkę, to
    radziłbym wybrać taką która ma funkcje samego młotka- spisze się lepiej
    jako wiertarka z udarem.

    ToMasz

    edytowany 5 minut póżniej:
    ja chyba mam takiego skila
    http://allegro.pl/mlotowiertarka-950w-skil-masters-1
    765ma-2-3j-torba-i5040750807.html
    ale na 100% nie dałem za niego takiej fortuny. 3 stówy to może tak, ale
    ponad 5 - wrodzone sknerostwo nie pozwoliłoby mi na taką rozrzutność :)
    Niemniej jednak, jeśli myślisz o kuciu, w sensie wierceniu otworów w
    twardej ścianie przy użyciu młotka wbudowanego w wiertarkę - słabsze
    modele odradzam.