  • Data: 2011-07-08 22:14:28
    Temat: Re: mocowanie blatu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    @Kaska wrote:
    > Czy blat dębowy (do barku) można przykleić do murku? Czy w ten sposób
    > przymocowany nie powygina się? Pozdrawiam!

    dlaczego miałby sie powyginać :)

    co do montażu to powiem tak.

    jeśli blat jest szerszy niż murek to powinien być solidnie zamontowany do
    murka.

    napisze ci jak ja zamontowałem blat na murze z jednej cegły na płask.

    na cegły dałem deskę dopasowaną szerokości do murka, deska została
    przykręcona śrubami do murka ale przed zakręceniem pod dechę nałożyłem
    piankę montażową (aby wyrównać nierówności).

    Blat właściwy przykleiłem klejem do drewna na tej desce.