  • Data: 2013-03-20 08:15:17
    Temat: Re: mocowanie masztu do czapki komina
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2013 23:02, PanAdol pisze:
    > Witam
    > Potrzebuje zamontowac maszt przy tym kominie :
    > http://naoku.com.pl/temp/kominmaszt.jpg
    > Masz ma byc okolo 1.5m nad komin i na nim na gorze mala czasza
    > 40cm(antena kierunkowa 5ghz) a na dole czasza tv sat Do sciany bocznej
    > komina porzadnie zrobic wydaje mi sie ze sie nie da - styropianu jest
    > tam min 10cm a wiertlo wchodzi w pustak jak w maslo. Obejma opaskowa tez
    > chyba odpada.

    Wydaje mi się że nie ma co kombinować za bardzo, najprostsze rozwiązania
    są najlepsze, Twoje niestety jest trochę przekombinowane.
    Obejma kominowa powinna się tutaj nadać najlepiej.
    Narożniki komina trzeba tylko wzmocnić, aby się obejma nie wbijała w
    styropian. Podłóż tam jakie kątowniki, tylko takie aby nie korodowały bo
    się zacieki będą robić, najlepiej z tworzywa.

    Należało by się tylko zorientować jaki możesz mieć maksymalny rozstaw
    tych obejm, na zdjęciu niewiele widać, a w zasadzie widać że niewiele
    miejsca jest, oczywiście im większy rozstaw tym lepiej.