    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 21 Mar 2013 13:57:36 -0700 (PDT)
    Subject: Re: mocowanie masztu do czapki komina
    From: Adam Piłat <k...@g...com>

    > Raczej odpada, trochę się tego namontowałem i przy mocniejszym ściśnięciu opaski na
    narożnikach będzie się zapadać. Jak ktoś już wspomniał, można podłożyć kątowniki
    tylko że z czasem i one mogą siąść zresztą Ty nie masz za bardzo tam miejsca na dwie
    opaski.

    Mam jeszcze taki komin :
    http://naoku.com.pl/temp/komin2/
    Tutaj tez chyba troche slabo z opaskami - odleglosc pomiedzy dolna a gorna to ok
    35cm.

    Mam jeszcze jeden dosc odwazny pomysl. W tym kominie na w/w linku mam jeden ktory
    napewno nie bedzie uzywany - oryginalnie w planie byl do kominka w pokoju na 1p -
    idzie przez 1p i poddasze uzytkowe. Kominka wsadzac tam na 100% nie bede - zreszta w
    zwiazku z tym mam juz w nim jedna rurke od centralnego odkurzacza :)
    Problem o tyle ze od bylej wyczystki tego komina gdzie moglbym zamocowac maszt do
    podlogi do gory tego komina to bedzie z 7m :)

    Chyba jednak sobie odpuszcze - i zamontuje ewentualnie tylko and sat na tych opaskach
    i katownikach na calej wysokosci na naroznikach.