  • Data: 2012-06-27 10:38:00
    Temat: Re: mocowanie skrętki do ściany za pomocą zszywek
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:jseddk$vif$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    Czesc ;)

    > Kabel głośnikowy będzie w wylewce. Czy nie powinien być w peszlu?

    IMHO, watpie czy kabel bedzie w wylewce,
    predzej bedzie schowany pod styropianem
    i dopiero na to bedzie wylewka

    Czy dawac peszel
    Wg mnie to peszel na podlodze chroni kable
    przed uszkodzeniami wynikajacymi ze zwyklego lazenia w trakcie
    budowy i deptania ich przez rozmaitych fachowcow.
    Nie trzeba chowac calego kabla glosnikowego. Wystarczy
    przed sama wylewka koncowku kabla wrzucic do peszla czyli
    zrobic takie kolano ktore bedzie chronilo kabel na dlugosci
    od aktualnej podlogi do wysokosci troche ponad wylewke.
    IMHO tak powinno sie zabezpieczyc kazdy kabel ktory wchodzi
    z podlogi do sciany.
    Uwazam, ze na przykladowym zdjeciu, trzeba zrobic bruzde od podlogi
    do wysokosci planowej wylewki, wszyskie kable ulozyc ciasno w bruzdzie
    a jesli sie da to schowac w peszlu.

    pozdrawiam
    Adams