  • Data: 2017-04-21 12:12:08
    Temat: Re: monitoring - dobor kamer
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 21 Apr 2017 09:19:28 +0200, Pete

    > Inny APN może być do karty z usługą głosową i inny do karty internetowej.
    > Tak jest np u zielonego. APN dla karty tel jest 'plus' a dla internetu
    > 'internet'
    > I jak na karcie tel miałem APN 'internet' to też się nie łączył w LTE.

    Zrobiłem "aferę" na szmelcbókowym koncie timobajl, zaraz sklep odzwonił (bo
    po wczorajszym 25 minutowym oczekiwaniu na połączenie dałem sobie spokój),
    i okazało się, że LTE nie było aktywowane w systemie operatora. "Powinno
    być aktywowane automatycznie przy rejestrowaniu karty, ale czasami się
    zdarza, że się to zawiesza." -- heh. Ciekawe ilu korzysta z usługi
    reklamowanej jako LTE w trybie 3G -- i czy faktycznie mają z tego jakiś
    znaczący zysk gdy jest ograniczenie transferu? :P

    --
    Pozdor
    Myjk