    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: monitoring - dobor kamer
    Date: Fri, 21 Apr 2017 13:55:10 +0200
    <a...@m...org> <1o16iuw1dknfm$.dlg@myjk.org>
    <58eb9d91$0$654$65785112@news.neostrada.pl> <lna5k5zs9p9q$.dlg@myjk.org>
    <58eba685$0$644$65785112@news.neostrada.pl> <b...@m...org>
    <2...@g...com>
    <4wj1kx2lgjzk$.dlg@myjk.org>
    <0...@g...com>
    <od9rhe$r72$1@dont-email.me> <oda8ra$ini$2@node2.news.atman.pl>
    <odcbti$a7e$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <odcp8a$js1$2@dont-email.me>

    W dniu 2017-04-21 o 13:12, quent pisze:

    > Okna zamknięte bo ogólnie pogoda pod psem była.
    > Nad głową mam strop lekki z płyt GK na ruszcie stalowym a na tym zasyp z
    > ekofibru, poddasze nieużytkowe i dachówka betonowa.
    > Cholera wie skąd się to wzięło.

    A moze akurat piorun piepszl Ci w dom i ten ruszt stalowy stal sie
    niejako przewodnikiem, czego efektem bylo moze wyladowanie przez sufit?
    Cza by chyba to do ziemi wyrownac na wszelki wypadek w przyszlosci. Jest
    chyba takie zalecenie a moze i obowiazek?
    Teraz mysle sobie, ze tez mam ruszt pod welna do ktorego nie ma szans
    sie dostac.

    Pozdro.. TK