  • Data: 2012-03-12 17:37:25
    Temat: Re: monitoring obiektu w HD
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 marca 2012, 09:02:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > I tak sobie myśl ę jak zadzwoni dzwonek to gość telewizor włącza aby npopatrzec kto
    tam stoi? Ja wolę zapytac przez domofon "kto tam"- kulturalny człowiek odpowie;)

    Ale jakby tak po zadzwonieniu obraz we wlaczonym TV automatycznie na 10 sek
    przelaczal sie na te kamere to juz by bylo fajnie nie ? :) A to w sumie b. proste do
    realizacji. Nie mam tak ale widzisz - wystarczy drobna zmiana i system staje sie
    rzeczywiscie przydatny. Nie musisz tylka ruszac z kanapy i nic naciskac i widzisz kto
    tam sie dobija - czy warto ruszac zad i pytac "kto tam" czy spokojnie olac natreta
    :-)
    pozdr.

    --
    Adam