  • Data: 2012-04-12 13:55:51
    Temat: Re: monitoring obiektu w HD
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym ja pociągnąłem tylko kable LAN do kamer ip także nie miałbym
    > możliwości zasilania tych promienników.

    One sa zasilane 12V tak jak kamery, a po LANie mozesz sporo puscic - jestem
    pewien ze da sie puscic ta skretka rowniez zasilanie do nich :)
    pozdr.

    Wstandardzie jest 24V zasilacz POE, ale pewnie na 12V tez pojdzie byle
    skrętkanie za długa była, przynajmniej inne urządzenia UBT idą na 12V, kam
    nie sprawdzalem.

    Obraz w nocy przy delikatnej lapie ulicznej, jest lepszy niz z dobrą kamerą
    analog 600linii z IR, na nich przynajmniej rozpoznac da sie kto to :)
    porownanie z miejsca, gdzie zamieniłem miejscami analog na ubnt aircama.
    pozdr.
    AT