eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniemontaż drzwi wejsciowych › Re: montaż drzwi wejsciowych
  • Data: 2016-03-30 21:13:53
    Temat: Re: montaż drzwi wejsciowych
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 30.03.2016 o 20:27, yabba pisze:
    > Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:56f8418e$0$662$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Firma wymieniła mi drzwi wejściowe.
    >> Niestety nie jestem zadowolona, ponieważ te nowe drzwi są niższe od
    >> oryginału.
    >> Widać to wyraźnie od strony wewnętrznej:
    >> http://tnij.org/mwl0g4e
    >> A od strony korytarza widać, że górna listwa obniża światło otworu.
    >> http://tnij.org/v9cibmz.
    >> Teraz na wysokości ma otwór drzwiowy 186 cm
    >> http://tnij.org/hdymuii
    >> Skrócono na długości skrzydło drzwi o prawie 10 cm.
    >> http://tnij.org/iah7fsh
    >> Uważam to za błąd.
    >> Obróbka wokół górnej części drzwi wskazuje, wg mnie, że ościeżnica
    >> miała miejsce być osadzona wyżej.
    >> Tym bardziej, że przy przyjmowaniu zamówienia i składaniu mi propozycji
    >> jak i co będzie zrobione, nie uprzedzono mnie o możliwości wystąpienia
    >> takich zmian w stosunku do oryginału.
    >> Zamawiałam wymianę okien i przy okazji pan namówił mnie również na
    >> wymianę drzwi.
    >> Chciałam zachować metalową ościeżnicę, ale uprzedzał, że to niedobry
    >> pomysł, bo jest ona nierówna (podobno), co spowoduje że nowe w niej
    >> drzwi nie da się dopasować.
    >> A więc lepiej wymienić również ościeżnicę.
    >> Skoro fachowiec tak mnie przekonuje, to zgodziłam się.
    >> Drzwi MDF, ościeżnica prosta, próg. Oczywiście z montażem.
    >> Spodziewałam się progu (czy nakładki na próg), a zamontowano
    >> listwę na progu, która progu nie przypomina.
    >> http://tnij.org/07odnnm.
    >> Bo to jest mini próg :-(.
    >>
    >> Uważam, że usługa została źle wykonana i złożyłam reklamację,
    >> czyli wymagam, nowych, dobrze wstawionych drzwi.
    >> Pan tłumaczy, że nadproże nie pozwoliło na osadzenie nowej ościeżnicy
    >> tak wysoko jak była stara.
    >> Przyjrzałam się wielu nowo wstawianym drzwiom w moim bloku
    >> jak i w innych, ale nigdzie nie widziałam takich jak u mnie.
    >>
    >> Oznajmiono mi, że jak znajdę fachowców, którzy stwierdzą, że praca
    >> ta została wykonana wadliwie, to mogą rozpatrywać moją reklamację.
    >> Na razie twierdzą, że wszystko zostało wykonane prawidłowo, zgodzie z
    >> zasadami.
    >> Dlatego pisze do Was, aby usłyszeć zdanie fachowców, którzy na tę
    >> grupę zaglądają.
    >>
    >
    > Jak wyglądała stara futryna? Czy tak jak w drzwiach do łazienki?

    Tak, jak ta do łazienki.

    > Taki typ futryny, to praktycznie jest prostokąt zespawany z katownika,
    > który wkłada się w otwór w murze. Nowa futryna jest zupełnie innej
    > konstrukcji, składa się z elementów o przekroju kwadratowym i dlatego
    > jest grubsza. zeby zachować światło przejścia nalezy wkuć się w
    > nadproże, albo zastosować inny rodzaj ościeżnicy - analogiczny jak tej
    > starej. Zapewne sąsiedzi zażyczyli sobie drzwi z futryną, która nie
    > zmiejsza światła przejścia.
    >
    > Przy zamawianiu należało się upewnić co dokładnie zamawiasz i jak to
    > będzie wyglądać.

    Nigdzie nie spotkałam drzwi, z taką obniżającą belką, wśród tych które
    widziałam na klatkach schodowych.
    Uważasz, że powinnam przewidzieć coś czego nie widziałam na tych nowych
    drzwiach jakie ludzie sobie powstawiali.

    Widziałam jak wyglądają drzwi na zdjęciu i znałam kolor, bo go wybrałam.
    Natomiast pan obiecywał, że to będą drzwi z nową ościeżnicą,
    ładnie, nowoczesne, szczelne i wyciszające hałasy z klatki schodowej.
    Nie wszystkie warunki są w pełni spełnione.

    > Fachowiec, który namówił Cię na wymianę drzwi powinien z kolei
    > poinformować Cię dokładnie jak to będzie wyglądać po zamontowaniu.
    > Trochę Cię naciągnął wciskając drzwi, które nie były Ci potrzebne i
    > znacznie różnią się od tego co było.

    Realizacja mija się z ofertą słowną i obietnicami jak to będzie
    wszystko ładnie i dobrze zrobione.

    > Tak więc wina leży po obu stronach. Ty kupiłaś drzwi "w ciemno", nie
    > oglądając ich przed zamontowaniem. "Fachowiec" nie poinformował Cię
    > dokładnie o właściwościach drzwi, które sprzedaje.

    Nie widzę tu mojej winy.
    Nie to, że są niedobre drzwi. Są tylko źle osadzone z powodu źle
    zamontowanej ościeżnicy lub nieodpowiedniej do tych warunków ościeżnicy.
    Facet był w mieszkaniu, bo brał pomiary do wymiany okien, i widział
    dokładnie jakie są warunki w mieszkaniu i jak wygląda miejsce,
    w które będzie trzeba wstawić nową ościeżnice z drzwiami.
    Nie zająknął się o jakichkolwiek trudnościach.

    > Podejdź do sąsiadów, którzy mają nowe drzwi niezmniejszające światła
    > przejścia i wybadaj jakiej firmy są to drzwi. Potem możesz się powołać
    > na to, że inni wykonawcy potrafią dobrze dobrać drzwi do istniejącego
    > otworu.
    > A tak w ogóle, to jeśli zamawiałaś drzwi będąc u siebie w domu (a nie w
    > siedzibie firmy montującej), to masz chyba 14 dni na zrezygnowanie z
    > zakupu. :)

    Właśnie złożyłam pisemną reklamację. To nie są buty, które mogę
    zapakować i odesłać
    Wymagam naprawienia, czyli wymiany drzwi.

    Krycha.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1