    From: "Katy" <K...@K...xx>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: montaż karniszy
    Date: Mon, 21 Feb 2011 17:26:13 +0100

    > 19 mm? To cienka rurka i na rozstawie w okolicach 2 metry moze sie uginac.
    > Mozna dac sie jej ugiac nieco i obrocic potem o pare stopni (tyle zeby
    > bylo ladnie) albo dodac wspornik na srodku. Ja mam takie cienkie, wg mnie
    > sa ladniejsze od grubych rur.
    > Zalezy dokladnie od tego jak ma wygladac efekt koncowy przy zasunietych i
    > rozsunietych zaslonach/firankach. Dobrze jest przymierzyc z zalozonymi
    > (oczywiscie jeszcze nie docietymi na dlugosc) zaslonami i dac do oceny
    > zonie.
    > :-)
    > KJ

    Dzięki Wielkie za odpowiedź a nie marudzenie.
    jestem dziewczyną i mam coś, co mnie już trochę nakierowało:
    http://www.leroymerlin.pl/porady/montaz-karniszy,110
    2495555.html
    ale jestem bez doświadczenia w zasłony/firany/karnisze, nie chciałabym się
    skompromitować przed facetem stąd takie pyatnia, wybaczcie, jeśli pytania
    uraziły.
    Oczywiści zdaję sobie sprawę, że to sprawa indywidualna, ale może macie
    jakieś doświadczenia i praktykę, więc wiecie co warto zrobić a jak nie
    robić. Przecież nawet niby najprostsza rzecz a może się skomplikować, więc
    wydaje mi się, że pytać nie zaszkodzi.
    Rurki są też 16, 19, 25 -więc wybraliśmy te "19", która ma 2 wsporniki aż do
    długości 2.40 m, więc obaw chyba nie ma, tym bardziej, że interesują nas
    wymiary to max. 1.6 i 2.2 m
    Zdaję sobie, że wszsytko zależy, ale może jakieś sugestie, bo nie chciałabym
    narzekać na faceta, który zrobi to wg mojego szkicu :)