  • Data: 2010-06-03 11:16:15
    Temat: Re: mrówki wchodza przez wentylacje w oknach
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:hu67t6$n4e$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam okna Jezierskiego które na zewnątrz na dole maja podłuzne szpary -
    > podobno do wentylacji. Od kilku dni szukam skąd mam mrówki w domu i dzis
    > na zewnatrz budynku zauważułem skupisko przy tych otworach. Tylko teraz
    > ciekawe, okna niby 3-szybowe, szczelne a robale włażą. Jak znaleźć dziure?

    Dziurę właśnie znalazłeś i radziłbym jej nie zatykać, bo mrówki może i
    znikną, ale na ich miejsce się grzybki pojawią.
    Są różne preparaty na mrówki. Naokoło tych dziur i może od wewnętrznej
    strony futryny możnaby posmarować środkiem odstraszającym, a w wygodnych
    miejscach rozsypać środki hormonalne, które mrówki zabierają do gniazda.

    J.