eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniemurowanie ścianek działowych przy obecnych temperaturach › Re: murowanie ścianek działowych przy obecnych temperaturach
  • Data: 2015-02-16 11:43:20
    Temat: Re: murowanie ścianek działowych przy obecnych temperaturach
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "albercik" napisał w wiadomości grup

    > ok, dzięki, ale mówisz żeby stosować tę zaprawę zimową? bo mam jeszcze
    > zwykłą..

    Moje oficjalne stanowisko: Jeśli istnieje ryzyko że temperatura spadnie
    poniże 0 to używać zimowej.

    Nie napiszę Ci używaj zwykłej bo nie wiem jakie masz tam warunki. Ja u
    siebie wiedziałem że jak napalę w kozie i będzie +10 to do następnego dnia
    spadnie do +2 albo +3 nawet gdy na zewnątrz będzie -10. Nie wiem jak jest u
    Ciebie.

    > monolityczny, po rozszałowaniu nie ma zauważalnego ugięcia

    No to zauważalnie już się więcej nie ugnie.

    > Przy okazji.. Nadproża w działówkach są potrzebne? czy może wystarczy że
    > na szalunku wymuruje normalnie z gazobetonu (nad drzwiami będzie jedno
    > łączenie)?

    Teoretycznie nie, ale ja dawałem. Jak Ci kiedyś dzieci zaczną trzaskać
    drzwiami i pojawi się rysa to będziesz sobie pluł w brodę że zaoszczędziłeś
    kilkadziesiąt zł.

    Pozdrawiam
    Ergie