  • Data: 2010-12-06 07:37:47
    Temat: Re: musze przedluzyc kabel
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tarnus" <m...@l...de> napisał w wiadomości
    news:4cfc8eea$0$21000$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To twoje czasem zapewne nie pomaga. Tu wystarczy miec doświadczenie i
    > praktykę.
    > Wystarczy przewidzieć odpowiedniej grubości peszel, załamania odpowiednio
    > wyprofilować i dać odpowiednią ilość puszek przelotowych. Zaraz odezwą się
    > ci co bez puszek. Wyjaśnię że sa puszki które mają dekielki które
    > przykrywa się cienką warstwą gładzi i nic nie widać.

    No zaraz :-))) Po to polecasz przewody w peszlu zeby nie trzeba było kuć
    dziur i smiejesz sie z tego który kuć musi. A zatynkowane dekle mam ściągać
    zeby ten kabel wymienić? To sie kupy nie trzyma.

    No i co to znaczy odpowiedniej grubosci peszel -widzialem budowy gdzie były
    peszle stosowane. Dla pojedynczego przewodu peszel 16mm. Tego sie nie da
    potem włożyć. Ale peszel był bo w internecie kazali. Bez sensu.

    No i jak profilujesz kabel od przełacznika na ścianie do lampy na suficie?
    Wychodzi jedno ciasne 90stopni, lub 2 lużniejsze zakręty 90stopni. Oba nie
    do włożenia :) Chyba ze peszel 40mm co tez bedzie bzdurą.

    Peszlom stanowcze nie :-))))

    b.