  • Data: 2010-12-06 09:59:24
    Temat: Re: musze przedluzyc kabel
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Gru, 10:47, "tarnus" <m...@l...de> wrote:

    > Bardzo, bardzo naprawd bardzo ma o wiesz.

    Tak, z całą pewnością wiem mniej od ciebie, o wszechwiedzący, na pewno
    mam też mniejszego od ciebie penisa i gorzej się biję. I ego chyba też
    mam mniejsze, przynajmniej takie odnoszę wrażenie. Ale mam jedną,
    malutką prośbę: możesz konkretniej?

    > W ten spos b udowodni e e nie masz poj cia o uk adaniu peszli w cianach a
    > co dopiero o wci ganiu przewod w.

    NIe pisałem, jak masz tego peszla układać w narożniku, pisałem o tym,
    że ten narożnik ma być. W pomieszczeniach budynków, w których się
    ciągnie instalacje narożniki jakoś złośliwie bywają przecież, prawda?

    > ps. Co to s te trytytki? Nie u ywaj nazw "regionalnych"

    Domyśl się. Tak dużo wiesz przecież. Zresztą, jeśli jako branżowiec
    nie znasz tej nazwy, to kiepsko, naprawdę kiepsko o twojej zawodowej
    orientacji świadczy.

    J.