  • Data: 2010-12-06 10:03:05
    Temat: Re: musze przedluzyc kabel
    Od: "tarnus" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:idibf2$mvc$1@inews.gazeta.pl...

    > Dla naprawienia miejscowego uszkodzenia rwać cały kabel? Ciekawą masz
    > praktykę :)

    Jeśli nie rwać to rozkuwać w miejscu uszkodzenia.
    To samo co otworzyć dwa dekielki i wymienić przewód na nowy.
    Zrobię to zanim ty zlokalizujesz uszkodzenie przyrządem, rozkujesz miejsce,
    wstawisz sztukowanie, skręcisz i zlutujesz.
    Ja mam cały odcinek nowy a ty naprawiany, gdzie każdy drut przewodu
    sztukowany a że nie naciągniesz go więc w dwóch miejscach skręcany zlitowany
    a na koniec zapaćkany gipsem w ścianie.
    Naprawdę profesjonalna instalacja :)))

    Marek