  • Data: 2010-12-06 10:55:13
    Temat: Re: musze przedluzyc kabel
    Od: "tarnus" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:idiev1$rq8$1@news.onet.pl...

    > Ale wada
    Ale nie eksploatacyjna a o takich pisałem.
    Zreszta też mi wada co 500zł w skali kosztów całej budowy kosztuje.

    > I wymieniałes z tego powodu cały odcinek przewodu?

    A w czym problem wymienić jeden uszkodzony DY.
    Ten stary poszedl na groty do transformatorówki.

    > W teorii. W praktyce sie nie d. Szczególnie dołożyc jakis przewód do
    > peszela w którym jest juz przewód.

    Mało wiesz. Dociągałem nieraz przewody. Trzeba wiedzieć jak.
    A jeżeli z jakiegoś powodu się jednak nie da to zawsze mogę wszystkie
    przewody wycować z potrzebnego odcinka, dołączyć dodatkowy i ponownie
    wciągnąć wszystko. A co zrobisz mając instalację wtynkową? Będziesz kuć.

    > A może tak:
    > "Niepotrzebnie wydane/zmarnowane 500zł"

    Według twojego rozumowania to zmarnowane.

    > W teori ładnie to wygląda, w praktyce może byc luźniej
    Z tym że ja piszę o praktyce a ty ciagle teoretyzujesz nie mając
    praktycznego doświadczenia.

    Marek