    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: mycie okien plastikowych
    Date: Wed, 02 Dec 2009 10:29:02 +0100

    Julia pisze:
    > witam. Czym myć ramy okien plastikowych białych aby nie pożółkły i nie
    > zmatowiały z biegiem czasu a także żeby mycie ich nie było utrapieniem.
    > Obecnie gdy się zabrudzą tak wżarty jest ten brud w plastik że mycie ich
    > jest gehenną mycie mleczkami do czyszenia nic nie daje a przy tym trzeba też
    > użyć niezłej siły aby to wyszorować trochę . Doradzcie jak je myć.
    > pozdrawiam

    hej
    Może drastyczna metoda, a i na oknach nie testowana...
    Niegdyś białe meble ogrodowe, te z najniższej półki marketowej
    przejechałem wodnym papierem ściernym, tym jednym z najdrobniejszych,
    oczywiście na mokro.
    Poza faktem że meble nie są płaskie, posiadają mnóstwo zakamarków, po
    takiej operacji wyglądały jak nowe.

    Pozdrawiam
    Rafał