  • Data: 2011-07-13 00:06:54
    Temat: Re: myjka ciśnieniowa - jakie parametry minimalne?
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem Karchera HD 1081, potem K 2.05 a teraz mam K 7.85 więc mam pewne
    porównanie. Po myjce Parkside o mocy 1450 W nie spodziewaj sie cudów.
    Spokojnie umyjesz tym rowery, czy kosiarkę, ale przy myciu kostki
    brukowej, czy tarasu zarezerwuj sobie więcej czasu i cierpliwości, niż
    myślisz. Sąsiad ma małą myjkę "klasy 200 zł" ale do tarasu i tak
    przychodzi pożyczyć mojego K 7,85
    W sumie, jak nie chcesz wydawać ponad 200 zł to kup śmiało. Lidl nie
    robi problemów z gwarancją więc masz 2 lata pewnego mycia. To, czy pompa
    jest plastikowa, czy metalowa IMO nie ma większego znaczenia.
    Zainwestuj też 40 zł w najprostszy filtr zatrzymujący piasek i pamiętaj,
    żeby na zimę nie dopuścić do zamarznięcia pompy, bo bedzie po niej
    Jacek