  • Data: 2011-07-16 00:44:39
    Temat: Re: myjka ciśnieniowa - jakie parametry minimalne?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 12, 11:33 am, shaman <g...@m...pl> wrote:
    > Temat bardziej dla użytkowników niż budowniczych, ale mimo to proszę Was o
    podzielenie się doświadczeniami z użytkownia myjek ciśnieniowych przy domu, w domu, w
    garażu i (może nawet) na budowie :)

    > Jakie parametry minimalne musi mieć myjka, żeby była czegoś warta? Jakie cechy są
    pożądane a jakie dyskwalifikujące?

    > Pytam bo niedługo będzie w Lidlu myjka za 164zł (a dokładniej 179zł - 15zł bon ze
    stacji Shell).
    > Na niemieckiej stronie już jest:http://goo.gl/BUl1x
    > Gabaryty i forma podobna do Bosh Aquatak Go.

    Kupilem B&D za jakies 400zl. Ma jakies 130 barow.
    http://www.nokaut.pl/myjki-cisnieniowe/myjka-wysokoc
    isnieniowa-black-decker-pw1700.html

    Zmylem nia nawet gips z sufitu :)
    Ale nie uzywam jakos nalogowo. Auto lepiej umyc gabka.
    Dosyc dobrze myje beton/tynk, wyrywa chwasty z chodnika (ale fuge
    tez).
    Przydala sie do umycia starych gumolitow porzuconych na ogrodku...

    Troche upierdliwe jest rozkladanie i chowanie calego majdanu zeby
    troche popsikac.
    Na moje oko to najpierw zastanow sie do czego jej potrzebujesz a potem
    zapytaj jaka kupic i co jeszcze nia bedzie mozna zrobic.

    Dla mnie myjka to nie must-have...