  • Data: 2016-10-20 10:04:38
    Temat: Re: najemca nie płaci jak go wykurzyć
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 19 Oct 2016 13:14:03 -0700 (PDT), w
    <1...@g...c
    om>,
    k...@g...com napisał(-a):

    > Propozycja (nr 2):
    > Przed rozpoczęciem wynajmowania/najmu dać do podpisania taki dokument:
    >
    > "Data A /puste miejsce/,
    > Oświadczam, że z dniem (data B puste miejsce) wypowiadam umowę najmu i rezygnuję z
    lokalu.
    > Na wypadek kłopotu z pozostawionymi przeze mnie rzeczami przelewam pieniądze mające
    pokryć koszty wyniesienia rzeczy i pozostawienia ich koło windy
    > /podpisy/"

    Generalnie to coś takiego niezbyt przejdzie, bo prawo naruszenia miru jest
    nadrzędne.
    Już lepiej: "zlecam opróżnienie lokalu (spakowanie przedmiotów) i przeniesienie
    moich rzeczy na adres XXX. Należność za wykonaną usługę proszę potrącić z
    kaucji".