    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: namiary na dobrych glazurników
    Date: Mon, 6 Apr 2009 10:44:23 +0200

    kiki wrote:
    > "gargamel" <s...@d...eu> wrote in message

    > Nie miał roboty, bo był idiotš w swoim zawodzie. To bardzo proste.
    > Wybrał nie ten kierunek i niezgodnie z zainteresowaniami. Ale jest na
    > tyle techniczny, że ma wyobraŸnię wystarczajšcš do wyobrażania sobie
    > konstrukcji w trzech wymiarach i myœlenie do przodu.
    > Stšd jego umiejętnoœci glazurnicze. był za słaby żeby być
    > elektronikiem :-) Do tego trzeba mieć łeb :-)

    ech kiki do każdej roboty trzeba mieć łeb.

    z mojego doświadczenia jako wykonawcy wynika, że facet z głową będzie
    potrafił wykonać dobrze każdą robotę, głupol nawet źle rów wykopie. Niestety
    ludzie inteligentni nei chca sie parać pracami fizycznymi bo w Polsce ktoś
    kto pracuje rękami nie jest szanowany nawet jeśli jest fachowcem w swojej
    branży.

    Myślę że mamy z tym poważny problem, brak szacunku dla dobrej pracy a nie
    dla stanowiska.

    wiele osób które pracowały w USA podkreślały ze tam szanuje sie ludzi którzy
    potrafią coś zrobić. To zabawne że komunizm kompletnie zniszczył etos dobrej
    pracy.