eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieniby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)Re: niby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)
  • Data: 2013-06-06 22:15:37
    Temat: Re: niby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 25 maja 2013 20:55:13 UTC+2 użytkownik 4cx1000 napisał:

    > Raczej to w?asnie. U mnie regularnie jak tylko s? wybory przychodzi taki
    > jeden radny i za ka?dym razem puszcza gadk? "Ooo jak tu ?adnie si?

    W niedziele referendum odnosnie odwolania prezydenta i rady miasta. Dzisiaj bylo
    spotkanie z nim i:

    1. W sobote wyrownanie drogi, zalatanie dziur frezem asfaltowym
    2. Za tydzien w czwartek bedzie wisialo oswietlenie drogi (4-5 opraw sodowych)
    3. Rusza przetarg na projekt drogi, do listopada ma byc gotowy projekt, prace maja
    ruszyc na wiosne przyszlego roku. Zrobili wstepny kosztorys i wychodzi ~120 tys za
    droge 220mb, 3,5mb szerokosci i z kraweznikami z jednej (nizszej) strony, 138 tys z
    kraweznikami z dwoch stron.

    Cuda panie, cuda! Malo kto w to wierzy ale sie zobaczy :P

    Ktos z Was sie orientuje ile faktycznie kosztuje wykonanie drogi asfaltowej z
    podbudowa i kraweznikami za m2? My tego mamy tego ok. 750m2.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.