    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nie moge sie zdecydowac - dwa projekty
    Date: Sat, 7 Feb 2009 16:35:08 +0100

    " K" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:gmjt7f$na7$1@inews.gazeta.pl...
    > Dzien Dobry
    > Pisze tu pierwszy raz, ale na innych grupach "istnieje" od zeszlego wieku
    > :)
    > W skrocie mowiac dom budowac nadszedl czas :)
    >
    > Po dlugich namyslach, eliminacji wielu innych mam dwa projekty:
    > http://www.archipelag.pl/projekty-domow/tina/
    > http://www.archipelag.pl/projekty-domow/tekla/
    >
    > Co byscie wybrali, rodzina 2+2? Prosilbym o komentarze, z naciskiem na
    > kwestie finansowe: koszt budowy i pozniejsze utrzymanie...

    Z tych dwoch to wybralbym Tine z powodow uzytkowych -- lazienka przy duzej
    sypialni. Ale mam nadzieje, ze inaczej ja pokolorujesz z zewnatrz...

    Ja rowniez wybralem propozycje Archipelagu, mysle, ze to calkiem
    funkcjonalne domy, choc architektom zdarzaja sie nawet dosc powazne bledy
    jak komin w koszu czy niemozliwe do ulozenia wole oka, ale z drugiej strony
    sprytny budowlaniec sobie poradzil :).

    Co do kosztow: to oczywiscie za komfort sie placi, a wiec np, dwie lazienki
    kosztuja wiecej niz jedna i kazdy musi sie zastanowic, czy wartoscia dla
    niego jest miec taka.