  • Data: 2009-12-14 12:00:09
    Temat: Re: nieprzyjemne: kłopoty ze spuszczaniem "wody"
    Od: "e-kran" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no widzisz a ja z tego samego powodu psiocze na Roca - a myslalem ze to
    > dobra marka wiec i dobry produkt:)

    A już miałem napisać, że Roca rządzi :-)

    U mnie 2 kibelki Roca Hall "wymiatają" aż miło. Zbiornik (osprzęt Sanit nie
    Geberit) puszcza naprawdę minimalną ilość wody. I tylko wyjątkowo zdarza się,
    że trzeba powtórzyć "operację" ;-) Sam jestem tym zdziwony, bo byłem
    przyzwyczajony do dolno-spłuków, które wylewały każdorazowo po 5 litrów wody,
    a tu tak oszczędnościowo a zarazem skutecznie.
    W każdym razie moje Roca są wyjatkowo udane. Z tym, że hydraulicy zapewnili
    odpowiednie spadki rur, może to jest przyczyna sukcesu ?

    Pozdrawiam
    e-kran