eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne. › Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
  • Data: 2012-08-28 21:10:11
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-28 20:53, Marek wrote:
    > Z tego powodu, urzad budowlany, ktory kierowal sie rzeczywistym
    > interesem kolejnych pokolen Dunczykow ( co to za interes, odziedziczyc
    > dom, wymagajacy gruntownego remontu...?)ustanowil prawa stanowiace
    > zakaz budowy nowych domw z takimi dachami,

    Oni to dopiero mają przesrane. Ale to zuuupełnie inne społeczeństwo
    jest. Mam kilku znajomych duńczyków. Im nie przeszkadza, że państwo
    wszystko reguluje i zabiera im na poczet tego z pensji 60%.
    W ogóle, tam teraz jest modne życie w komunach. np. developer buduje
    mikro osiedla-komuny. Taki lot.
    U nas to by nie przeszło.

    --
    Pozdr.