eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
  • Data: 2012-08-29 16:23:17
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k1igtt$fsb$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "

    > dachów. Dzięki planom wiesz czego możesz się spodziewać po sąsiadach.
    > Plany nie są dla rządu ale dla obywateli.

    Po prostu rewelacja. :-))))
    Marks i Engels widze zglebiony do cna..
    Plany nie sa dla rzadu ale dla obywateli... :-))))
    I taki rzad wie co dla mnie jest lepsze tak? Nie moge postawic parterowki w
    okolicy Gdanska to kazesz mi kupic dzialke we Wroclawiu, tylko dlatego, ze
    komus jedna parterowka smiertelnie uprzykrzy zycie? Albo kostka przed domem?
    A moze pojdziemy w druga strone? Jak komus przeszkadza kostka u sasiada, czy
    jego niebieski dach, to moze niech sobie kupi dwa hektary dzialki i nikt w
    najblizszym otoczeniu domu nic takiego nie postawi. Malo dwa hektary to
    niech kupi trzysta, nawet na ksiezycu skoro pol swiata tak go irytuje.

    Pozdro.. TK