eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
  • Data: 2012-08-29 16:32:16
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k1l67l$rst$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Hę? To Tobie przeszkadzają plany, mnie się podobają, więc to Ty się wynieś
    > gdzieś gdzie nie ma przepisów planistycznych.

    > Ty chcesz budować dom taki jaki się Tobie podoba tam gdzie inni go nie
    > chcą.

    Inni znaczy kto? Sasiedzi, czy urzednicy?
    Nie spotkalem sie z glosowaniem spolecznosci na temat wygladu
    nowopowstajacego osiedla, bo chocby takiej spolecznosci po prostu nie ma.
    Zastajesz plan ustalony przez czyjes widzi mi sie i nie masz na to wplywu.

    > Zdefiniuj co nazywasz "faszyzmem" bo jak na razie to masz schizofrenię :
    > kąt nachylenia jest zły ale wysokość i odległość ok.

    Wysokosc i odleglosc OK, bo masz pewnosc, ze w zaden techniczny sposob nic
    nie zakloci krajobrazu Twoje dzialki. Cos w stylu, ze nie stanie tam
    Manhatan, a bedzie to jedynie osiedle domow jednorodzinnych. Ksztalt dachu i
    jego kolor nie zasloni Twojej dzialki, nie sprawi, ze bedziesz graniczyl z
    parkingiem centrum handlowego za pol roku. Slowem moze jedynie ograniczac
    Twoje paranoidalne wyobrazenia o ladzie przestrzennym swiata.

    Pozdro.. TK