eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
  • Data: 2012-08-30 05:54:02
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz wrote:

    > Pozwólcie że wtrącę swoje 0.03zł. Gdyby prawo było _skuteczne_ w
    > swojej ogólności, to może planowanie odgórne miałoby jakiś sens.
    > Jednak w omawianej kwestii, prawo zagospodarowania przestrzennego
    > może ingerować tylko w niewielkim stopniu jedynie w budynki. Co
    > gorsza, może ingerować skutecznie w większym stopniu w bryłę, w
    > mniejszym w estetykę.

    no i mamy zalew koszmarnych pseudodworków ze skośnymi dachami balkonikami z
    kutego żelaza i murami jak w pałacach, którymi normalnie rzygam. I żaden
    zapis planu nie zabezpieczy mnie przed tymi koszmarkami budowlanymi.

    Prawda jest taka że w normalnym kraju można by akceptację projektu nowego
    budynku zrzucić na barki obywateli (sąsiadów) alr to tylko w normalnym kraju
    a nie w Polsce.