eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Date: Thu, 30 Aug 2012 14:16:36 +0200
    <k1l67l$rst$1@node2.news.atman.pl> <k1l95i$v4a$1@usenet.news.interia.pl>
    <k1n54r$m0e$1@node2.news.atman.pl>
    <503f4833$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jaka oczyszczalnia ścieków - chodzi o PZP dla zabudowy *jednorodzinnej*!!!

    Ależ dlaczego. Toż to "faszyzm", że mi na mojej prywatnej działce nie wolno
    postawić oczyszczalni ścieków!

    > Jestem w Alpach średnio raz do roku i nie muszę sobie wyobrażać kostki -
    > one tam są! Dasz wiarę?

    Jeszcze ani jednej nie widziałem, ale też nie zwiedziłem całych Alp (ani
    nawet 50%). Co oczywiście nie znaczy, że gdzieś może być gmina gdzie będzie
    bardzo liberalny MPZP, ale ja tam na pewno na wakacje nie pojadę.

    > Ostatnio widziałem taką
    > http://zeospot.com/modern-home-design-house-haller-b
    y-haller-jurgen/house-haller-in-mellau/

    To ani nie kostka jeśli chodzi o ściany ani też nie ma płaskiego dachu,
    tylko nawiązujący do kąta tego budynku w tle. Też jeżdżę w Alpy i jeszcze
    tam nie widziałem takich kwiatków jak w Polsce, ale też np. niemieckie
    odpowiedniki MPZP dla alpejskich wiosek są dużo bardziej szczegółowe od
    naszych.

    Pozdrawiam
    Ergie